پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230121
خانه | سياسي شرايط ثبت نام وام يک ميليوني دولت/ زمان واريز يک ميليون تومان مشخص شد
تاریخ انتشار : 1399/02/01 17:10:58
نمایش : 1439
آخرين جزئيات ثبت نام وام يک ميليوني را در اين مطلب مي خوانيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  وام يک ميليوني دولت براي يارانه بگيران به دليل شرايط بحران کرونا در کشور قرار است در پنجشنبه هفته جاري واريز شود.
شرايط ثبت نام براي وام يک ميليوني

اخبار سياسي- براي ثبت نام در وام يک ميليوني دولت و يا همان وام کرونا، پيامکي با سر شماره V.REFAH به تلفن همراه سرپرستان خانواده ارسال شده که در صورت تمايل مي توانند کد ملي خود را به سامانه 6369 ارسال و ثبت نام کنند.

به گزارش افکارنيوز، ميرزايي، سخنگوي تسهيلات حمايتي کرونا درباره آخرين جزئيات ثبت نام اين وام و زمان واريز وام يک ميليوني گفت:  افرادي که تا امشب 31 ارديبهشت 99 پيامک بدهند، پنج شنبه همين هفته، وام يک ميليون توماني را دريافت خواهند کرد.


اما بسياري از سرپرستان خانوارها که سيم کارت ندارند در روزهاي اخير دچار سوال شده اند که چه کار بايد بکنند.


اين افراد بايد سيم کارت تهيه کرده و پس از دريافت پيامک ثبت نام کنند، همراه اول در روزهاي اخير ثبت نام سيم کارت براي سرپرستان خانوار هايي که سيم کارت ندارند را رايگان کرد اما تجمع در مقابل دفاتر پيشخوان دولت و دفاتر همراه اول باعث شد که ثبت نام اين سيم کارت نيز به صورت اينترنتي انجام پذيرد.
زمان واريز وام يک ميليون توماني

سرپرستان خانوار که تا 7 ارديبهشت پيامک ثبت نام را به سامانه 6369 ارسال نمايند نيز يازدهم ارديبهشت، وام را دريافت خواهند کرد.

اين در حالي است که عليرضا زالي فرمانده عمليات مديريت بيماري کرونا در کلانشهر تهران، در نامه‌اي به سعيد نمکي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به ازدحام در دفاتر پيشخوان دولت، خواستار به کارگيري تمهيدات لازم براي جلوگيري از شيوع کرونا در از طريق اين دفاتر شد.

در اين نامه آمده است:

به استحضار مي‌رساند بنابر مشاهدات مردمي، اطلاعات واصله و فضاي مجازي متاسفانه دفتر پيشخوان دولت در کلانشهر تهران با ازدحام بسيار زياد ارباب رجوع مواجه بوده و خطر شيوع بيماري کرونا در اين مرکز بسيار زياد است خواهشمند است دستور فرماييد در اين زمينه تمهيدات لازم انجام شود.

افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html